منو
راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب
راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب

دوشنبه 25 شهریور 1398

0 914 314

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب : دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت نخرید .کیفیت فیلتر ها در دستگاه های تصفیه آب با برندهای مختلف بسیار متفاوت است.قلب دستگاه اسمز معکوس فیلتر ممبران آن است که باید مرغوب باشد.کارشناسان ما با مشاور میتوانند راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با فضا و بودجه ای که دارید باشند.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. خلاصه راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب
  2. اهمیت آب در زندگی
  3. مراحل تصفیه آب برای تولید آب های آشامیدنی
  4. ساختار تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب
  5. انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
  6. مراقبت از دستگاه تصفیه آب خانگی
  7. راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

 

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده انواع دستگاه تصفیه آب ، و مقایسه قابلیت های هر برند و کاربری هر یک از مدل های تصفیه آب به لینک زیر مراجعه نمایند.
 

خلاصه راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب


دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت نخرید .کیفیت فیلتر ها در دستگاه های تصفیه آب با برندهای مختلف بسیار متفاوت است.
قلب دستگاه اسمز معکوس فیلتر ممبران آن است که باید مرغوب باشد.
انتخاب نوع دستگاه تصفیه آب بسته محل نصب (زیر سینکی،رومیزی،مرکزی) آن دارد.
مقدار آب مصرفی در دستگاههای تصفیه آب محدود است و بسته به نیاز باید ظرفیت و یا تعداد آن تعیین گردد.(هر ممبران به اندازه مشخصی از آب را میتواند از خود عبور دهد.)

 

اهمیت آب در زندگی


جدا از هوا ، آب مهمترین منبعی است که یک انسان برای بقا به آن نیاز دارد. براساس اعلام سازمان ملل ، حدود 800 میلیون نفر دسترسی به آب آشامیدنی تمیز ندارند. همچنین تغییرات شدید آب و هوایی دهه های گذشته این مشکل را تشدید کرده است آب های سطحی در بسیاری از مناطق تبخیر می شود و انسان ، حیوانات و کشاورزان برای باقی مانده منابع آب در رقابت هستند.
انسان ها برای فعالیت های روزمره خود نیاز به آب شیرین دارند وبسیاری از آلاینده ها می توانند برای انسان  خطرناک باشند ، تصفیه آب فرآیند از بین بردن مواد شیمیایی نامطلوب ، آلاینده های بیولوژیکی ، مواد جامد معلق و گازهای موجود در آب است.
تصفیه آب برای هر خانوار به یک ضرورت تبدیل شده است. تصفیه آب این اطمینان را به شما می دهد که آب آشامیدنی تمیز و بی خطر دریافت کنید.
آب تصفیه شده علاوه بر تاثیرات مثبت بر بدن انسان سبب طول عمر شیرآلات و لوازم خانگی  نیز میشوند.

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

مراحل تصفیه آب برای تولید آب های آشامیدنی

  1. هوادهی
  2. استفاده از سختی گیر آب برای جداسازی آلودگی ها و ذرات معلق
  3. فیلتراسیون آب
  4. گندزدایی
  5. ذخیره سازی

پیشنهاد مطالعه : دستگاه تصفیه آب صنعتی

ساختار تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب


ساختمان تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب شامل موارد زیر می باشد.

  1. فیلتر های جداکننده ذرات معلق
  2. فیلتر کربن اکتیو
  3. ممبران جهت عمل اسمز معکوس
  4. لامپ uv  (لامپ فرابنفش)
  5. مینرال
  6. پمپ 
  7. مخزن ذخیره
  8. شیرآلات و اتصالات
  9. گیج وفشارسنج

 

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی


امروزه دستگاه های زیادی با مارک ها و برند های مختلفی در بازار موجود می باشد و انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خوب از بین این همه مارک و برند کار دشواری است
قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید بدانید که دستگاه را برای چه منظوری می خواهید استفاده نمایید و اینکه چه مقدار آب منطقه محل زندگی شما آلوده  و دارای ذرات معلق می باشند.
دستگا های تصفیه آب در سایز ها و اندازه ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشند و باید یک دستگاه متناسب انتخاب نمایید. همچنین به دنبال دستگاهی باشید  که بتواند بوی نامطبوع  آب را از بین برده و باعث بهتر شدن طعم آب شود.

دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ساخت ایران ، چین ، تایوان ، کره ، کانادا و هند هستند. 
کیفیت دستگاه تصفیه آب بسیار حائز اهمیت می باشد و حتما باید یک سال یا بیشتر گارانتی داشته باشند.بسیاری از برندهای نامعتبرو ارزان قیمت از ممبران و مینرال و پمپ های تقلبی استفاده میکنند.
جنس حوزینگ فیلتر های اولیه در بعضی برندها بسیار آسیب پذیر هستند وبرخی موارد خساراتی را به دلیل نشتی آب به محل نصب وارد میکنند.
فیلتر های اولیه دستگاه های نامعتبر از برندهای بی نشان چینی یا ایرانی تولید میشوند که فاقد جذب و کیفیت مناسب هستند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

مراقبت از دستگاه تصفیه آب خانگی

 

  1.  فیلترهای دستگاه تصفیه آب را در بازه های زمانی یکسان تعویض نمایید ،ممکن است زمان تعویض فیلترهای برخی از دستگاه ها قابل تشخیص نباشد همچنین سعی نمایید برای تعویض فیلتر ها از یک فرد متخصص کمک بگیرید.
  2. اگر دستگاه های خود را در فضای باز قرار می دهید بهتر است برای آن یک اتاقکی که عایق کاری شده باشد ایجاد کنید و دستگاه را در آن اتاقک قرار دهید که دچار یخ زدگی نشود.زیرا اگر آب داخل دستگاه شما دچار یخ زدگی شود باعث ترکیدن محفظه ها شده و ممکن است دستگاه دیگر قابل تعمیر نباشد.
  3. از فیلترهای استاندارد و بهداشتی استفاده نمایید .اگر به هر دلیلی از فیلترهای متفرقه استفاده نمایید ممکن است باعث آلوده شدن آب شودو خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.
  4. اگر برای زمان طولانی قصد دارید که از دستگاه تصفیه آب خود استفاده نکنید حتما ، آب ورودی و جریان برق را قطع نمایید و به هنگام استفاده مجدد ، آب موجود در منبع ذخیره را کاملا تخلیه کرده و دور بریزید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب


کارشناسان ما با مشاوره و راهنمایی میتوانند شما را برای انتخاب یک دستگاه تصفیه آب متناسب با فضا و بودجه ای که دارید  یاری دهند.

با تشکر از اعتماد شما،فروشگاه اینترنتی بامین تهویه با ارائه ی تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع دستگاه تصفیه آب ، امکان مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات فنی شما می باشند.

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه

مقالات بیشتر