منو
آشنایی با محصولات شرکت ایران رادیاتور
آشنایی با محصولات شرکت ایران رادیاتور

یکشنبه 12 اردیبهشت 1400

0 1149 313

آشنایی با محصولات شرکت ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که از سال 1358 فعالیت خود را به صورت رسمی آغار کرده است. شرکت ایران رادیاتور یک سال بعد از شروع فعالیت خود توانست اولین تولید خود را که رادیاتور آلومینیومی بود، روانه بازار نماید. 

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با آشنایی با محصولات شرکت ایران رادیاتور با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. رادیاتور ایران رادیاتور
  2. مشعل ایران رادیاتور
  3. حوله خشک کن ایران رادیاتور
  4. پکیج ایران رادیاتور
  5. کولر گازی ایران رادیاتور و داکت اسپلیت ایران رادیاتور

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده انواع محصولات ایران رادیاتور، و مقایسه قابلیت های هر مدل و کاربری هر یک از مدل ها به لینک زیر مراجعه نمایند.

شرکت ایران رادیاتور یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که از سال 1358 فعالیت خود را به صورت رسمی آغار کرده است.
شرکت ایران رادیاتور یک سال بعد از شروع فعالیت خود توانست اولین تولید خود را که رادیاتور آلومینیومی بود، روانه بازار نماید. 
استقبال مصرف کنندگان از محصول تولیدی چشم گیر بود و ابران رادیاتور تولید خود را افزایش داد و اکنون شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین تولید کنندگان رادیاتور آلومینیومی ، رادیاتور پنلی ، پکیج، مشعل خانگی و مشعل صنعتی ، حوله خشک کن و کولر گازی در خاور میانه است.
یکی از جدیدترین محصولات این شرکت کولر گازی ایران رادیاتور می باشد که از سال 96 به محصولات خود اضافه نموده است.
محصولات ایران رادیاتور با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، تبدیل به یک برند محبوب در بازارهای ایران شده است.

رادیاتور ایران رادیاتور

رادیاتور یکی از تجهیزات اساسی در سیستم گرمایش مرکزی است ، به عنوان مثال یک موتورخانه دارای دیگ آبگرم که آب گرم مورد نیاز گرمایش را تامین میکند برای توزیع گرمای آب در واحدها و اتاق ها نیاز به رادیاتور دارد. 

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور به دلیل جنس فلز آن دارای برتری‌های نسبت به سایر رادیاتورها هستند که از بین آن‌ها می‌توان به مقاومت در برابر زنگ زدگی،وزن سبکتر و طول عمر بالا اشاره کرد.

رادیاتور ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور
مشعل دستگاهی است که با ترکیب میزان مشخصی از هوا و سوخت شعله ایجاد میکند واز این شعله برای سیستم های گرمایشی در دیگ آب گرم و یا دیگ بخار برای کاربری های صنعتی و خنک کاری در چیلر جذبی استفاده میشود. مشعل ها کاربرد فروانی در صنعت دارند. مشعل ایران رادیاتور در انواع گازسوز،گازوئیل سوز و دوگانه سوز تولید می شوند. مشعل ایران رادیاتور از ظرفیت ۴۳هزار تا ۵ میلیون کیلوکالری در ساعت تولید میشود.

حوله خشک کن ایران رادیاتور

حوله خشک کن ایران رادیاتور

حوله خشک کن نوعی از رادیاتور است که معمولا در حمام و سرویس های بهداشتی نصب می شوند. این سیستم ها علاوه بر خشک کردن حوله میتواند دمای فضایی که در آن نصب شده اند را بالا ببرند و کنترل نمایند. طراحی زیبا ومتنوع حوله خشک کن ها را به یک وسیله ی دکوراتیو تبدیل کرده است.
حوله خشک کن ایران رادیاتور در سه نوع تولید وعرضه می شوند .

  1. بالنیوم
  2. اواسیس
  3. استیل

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور که امروزه جایگزین موتورخانه شده است و سیستم گرمایش و آب گرم مصرفی آپارتمان ها ، ادارات  و ... را تامین می کند.
پکیج دیواری و پکیج زمینی یکی از تولیدات شرکت ایران رادیاتور است که از ظرفیت ۲۲ تا ۳۶ هزار کیلوکالری برساعت و با قیمت مناسب در بازار عرضه می گردد.

همچنین در مقاله پکیج کجا باید نصب شود ؟ محل های مناسب نصب پکیج دیواری و زمینی بررسی و محل های ممنوع را معرفی کرده ایم.

کولر گازی ایران رادیاتور و داکت اسپلیت ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور و داکت اسپلیت ایران رادیاتور
کولر گازی ایران رادیاتور در ظرفیت ۹۰۰۰،۱۲۰۰۰،۱۸۰۰۰،۲۴۰۰۰،۳۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت بصورت سرمایشی و گرمایشی دوفصلی تولید و عرضه میشود.
داکت اسپلیت ایران رادیاتور در ظرفیت های ۲۴۰۰۰،۳۰۰۰۰،۳۶۰۰۰ تولید میشود که در فصل سرما فضای محیط را گرم و در فصل گرما ، فضا را خنک و دلچسب می کند. داکت اسپلیت یکی از سیستم های تهویه مطبوع رایج در جهان می باشد.
یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران رادیاتور که به تازگی از آن رونمایی کرده است داکت اسپلیت ایران رادیاتور است ، این محصول به دلیل کیفیت بالا و همپنین قیمت مناسبی که دارد یکی از محبوب ترین محصولات شرکت ایران رادیاتور در بین مصرف کنندگان می باشد.

با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع رادیاتور ایران رادیاتور ، پکیج ، حوله خشک کن ، مشعل ، کولر گازی و اسپلیت را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید