منو
خرید منبع دو جداره شوفاژ
خرید منبع دو جداره شوفاژ

شنبه 26 آذر 1401

6 339 30

خرید منبع دو جداره شوفاژ

منبع دو جداره شوفاژ یکی از بخش های مهم در موتورخانه به شمار می رود. در سایت بامین تهویه شما می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما انواع مختلف این منبع ها را مشاهده و مورد مناسب را خریداری فرمایید.

 برای خرید منبع دو جداره بامین تهویه و آلزان می توانید با واحد فروش صحبت نموده و قیمت را نیز استعلام بگیرید.

با منبع دو جداره شوفاژ بیشتر آشنا شویم

منبع دو جداره شوفاژ در موتورخانه بسیار اهمیت دارد و آب گرم مورد نیاز در ساختمان ها را تامین می نماید. ساختار این منبع ها به صورت دو استوانه ای که در داخل هم قرار دارد. در یکی از این استوانه ها آب داغ قرار دارد و استوانه دیگر نیز حاوی آب معمولی شهری که همان آب مصرفی می باشد، است. زمانی که جداره محتوی آب داغ به این درجه می رسد، حرارت به قسمت محتوی آب شهری منتقل شده و آن را نیز گرم‌ می کند. از سوی دیگر آب شهری گرم شده از طریق پمپ و اتصالات قسمت داخلی منبع می رود. در همین زمان آب داغ حرارت خود را از دست می دهد و دچار کاهش دما می شود. به همین صورت آب برای این که مجددا افزایش دما پیدا کند وارد قسمت دیگ بر می گردد.

نکات مهم جهت افزایش بازدهی منبع دو جداره شوفاژ

اگر در ساختمان خود در قسمت موتورخانه از منبع دو جداره شوفاژ استفاده می نمایید، با رعایت نکاتی که در این قسمت از مقاله خواهیم گفت، می توانید بازدهی عملکرد آن را افزایش دهید. همه می دانید که یکی از معضلات آب ها وجود رسوبات در آن ها می باشد. به بیانی دیگر باید گفت که سختی آب مخصوصا در برخی از شهرها بسیار زیاد است. همین امر باعث می شود که رسوبات پس از ورود به دستگاه های گرمایشی به آن ها آسیب بزند. به عنوان مثال در منبع ها باعث پوسیدگی، خوردگی و در نهایت کاهش راندمان حرارتی و فعالیتی آن ها می شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه می کنیم که در قسمت موتورخانه از سختی گیر استفاده شود. یکی دیگر از نکات مهم در مورد منابع دو جداره شوفاژ این است که عایق بندی شوند‌. چرا که در این دستگاه ها سطح گرمایشی بالا می باشد و این کار هم از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و هم استهلاک دستگاه کاهش می یابد. نکته ای که شاید خیلی ها دقتی به آن نداشته باشند ضخامت ورق ها مخصوصا در قسمت عدسی ها می باشد. هنگام تولید ورق ها کشیده می شوند و اگر از جنس نازک باشند ترک هایی بر می دارند. پس اگر ضخامت ورق ها زیاد باشد این آسیب به آن‌ها وارد نمی شود. هنگام خرید به ضخامت ورق ها مخصوصا در قسمت عدسی توجه فرمایید. نکته کاربردی دیگر این است که اگر در ساختمان خود به منبع دو جداره سوفاژ با ظرفیت بالا نیاز دارید، به جای یک منبع بزرگ، دو منبع کوچک تر برابر با همان ظرفیت مورد نیاز را خریداری نمایید. با این کار در صورت خراب شدن یکی از منبع ها می توانید از منبع دوم استفاده نمایید.

خرید مطمئن منبع دو جداره شوفاژ

برای خرید منبع دو جداره شوفاژ نکات گفته شده را مد نظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید. این منبع ها به دلیل دو‌ جداره بودن افت فشار کمتری دارند. همچنین نسبت به سایر مبدل های حرارتی قیمت بهتری دارند و در واقع مقرون به صرفه تر هستند. نکته دیگر این که سطح گرمایشی بالایی دارند و در مدت زمان کمتری قادر به گرم کردن آب در حجم بالا هستند‌. در کل سطح راندمان و بازدهی بسیار بالایی دارند و نصب و راه اندازی آن ها بسیار راحت است‌. اما در مورد مسئله رسوب زدایی باید اقدامات گفته شده را انجام دهید. همچنین هنگام خریداری کردن موقعیت و مکان آن‌ را حتما در نظر بگیرید و برای آن ها یک پایه محکم قرار دهید. بنا به میزان مصرف خود، ظرفیت مناسب را انتخاب نمایید و برای این کار از کارشناسان ما مشورت بگیرید. جنس بدنه را حتما مد نظر داشته باشید و سعی کنید از جنس فولاد با روکش گالوانیزه باشد. برای این که خرید راحت تر و مطمئن تری داشته باشید، بامین تهویه می تواند کمک زیادی به شما کند. متخصصان و کارشناسان ما در تمام مراحل شما را راهنمایی می کنند و راهکارهای درست را پیش روی شما قرار می دهند. برای خرید منبع دو جداره می توانید روی ما حساب باز کنید.

در مقاله مبدل حرارتی صفحه ای جایگزین منبع دوجداره بطور کامل مزایا و معایب، ساختار و عملکرد هردو دستگاه را بررسی کرده ایم.

سخن پایانی

در سایت بامین تهویه می توانید با برند این شرکت و همچنین برند آلزان آشنا شوید و با مشورت به نتیجه مطلوب برسید. برای آگاهی از قیمت نیز می توانید با واحد فروش تماس داشته باشید و از آن ها استعلام بگیرید. با اعتماد به ما کیفیت به خانه های شما راه پیدا می کند. از این رو پیشنهاد می کنیم که انواع منبع دو جداره شوفاژ را در سایت ما مشاهده نمایید.


6 دیدگاه یافت شد!

نظرات
حسنی
سه شنبه 2 آبان 1402

قیمت منبع دوجداره ؟

بامین تهویه
بامین تهویه
سه شنبه 2 آبان 1402

سلام.
برای استعلام قیمت منبع دوجداره با شماره 02188306500 تماس بگیرید.

نظرات
مهدیه یاری
یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام از کجا می توان منبع دو جداره خرید؟

بامین تهویه
بامین تهویه
یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام
دوست عزیز برای خرید منبع دو جداره می توانید از فروشگاه های مختلف آنلاین و حضوری استفاده کنید. برای مثال، در سایت بامین تهویه می توانید بهترین قیمت و کیفیت منبع دو جداره را پیدا کنید و با تضمین گارانتی و خدمات پس از فروش خرید کنید.

نظرات
سیف زاده
یکشنبه 15 مرداد 1402

شرایط خرید منبع دوجداره شوفاژ چیه؟

بامین تهویه
بامین تهویه
یکشنبه 15 مرداد 1402

سلام.
دوست عزیز حتما قبل از خرید منبع دوجداره شوفاژ ظرفیت و متراژ و ابعاد محلی که می‌خواهید دستگاه را نصب کنید مشخص نمایید.


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید