منو
پر فروش ترین مدل پکیج بوتان
پر فروش ترین مدل پکیج بوتان

شنبه 3 دی 1401

0 311 26

پر فروش ترین مدل پکیج بوتان

پکیج ها از جمله تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستند که امروزه در اکثر ساختمان ها به کار می روند. در واقع این تجهیزات قادر هستند هم گرما و هم آب گرم را برای مصرف ساختمان ها تامین نمایند‌.

پکیج بوتان را می توان اولین و مهم ترین انتخاب به حساب آورد چرا که از بهترین برندهای سیستم گرمایشی و سرمایشی در ایران است. این برند قدیمی ترین در ایران است. در سایت بامین تهویه برندهای دیگری از پکیج ازجمله ایران رادیاتور وجود دارد. برای خرید پکیج بوتان و اطلاع از قیمت ها می توانید از واحد فروش استعلام بگیرید.

پکیج ها چه ویژگی هایی دارند

این سیستم گرمایشی فضای کمی را اشغال می کند و از سوخت مصرف بهینه ای به عمل می آورد. انرژی با این سیستم گرمایشی اصلا به هدر نمی رود و می توان به صورت یکنواخت و مداوم آب گرم را در منزل داشت‌. از این رو پکیج های بوتان همیشه با استقبال زیادی رو به رو می شود. این برند تقریبا در تمام شهرها نمایندگی دارد و خدمات پس از فروش خود را همیشه برای مشتریان ارائه می دهد. این پکیج ها  کم‌ صدا ترین سیستم هستند و همچنین پر فروش ترین سیستم به شمار می روند. در سال گذشته این برند توانسته بهترین و مناسب ترین و همچنین پر طرفدارترین برند در ایران باشد. وجود نمایندگی ها و در دسترس بودن قطعات از بهترین ویژگی های این برند خواهد بود. از برند بوتان می توانید این مدل ها را در بازار مشاهده نمایید. مدل روما، پارما، پرلا، اپتیما، پرلاپرو، ورونا، کالداونزیا و سایر مدل ها نمونه های عالی از پکیج های بوتان هستند.

پکیج بوتان مدل پارما

یکی از بهترین مدل های پکیج بوتان ، مدل پارما می باشد. این مدل از پکیج های بوتان سیستم ضد یخ زدگی و سیستم بای پس خودکار دارد. راندمان این سیستم گرمایشی بالای نود درصد می باشد. این تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که قادر هستند با کمترین فشار آب نیز کار کنند. در این سیستم اصلا با نوسان آب مواجه نخواهید شد و بدون اتلاف وقت و با سرعت زیاد و بدون قطع شدن آب می توانید به راحتی از آب گرم استفاده نمایید.

پکیج بوتان مدل پاویا را بشناسیم

پکیج مدل پاویا از مدل های فن دار می باشد و دود های تولید شده از طریق دودکش از سیستم خارج می شوند. در این پکیج بوتان دو مبدل وجود دارد. یکی از این مبدل ها، مبدل اصلی است و‌ گرمایش ساختمان را تامین می کند. مبدل دیگر نیز، مبدل صفحه ای است.

مدل پرلا پرو از پکیج های بوتان

پکیج پرلا پرو بوتان را می توان یکی از یهترین ها به شمار آورد. گفتنی است که این مدل جدید ترین پکیج بوتان است. ساختار این سیستم به گونه ای است که دارای محفظه احتراق بسته می باشد و راندمان بسیار بالایی دارد. دو مبدل در این دستگاه کمترین میزان رسوب گیری را دارد. مبدل های اصلی و صفحه ای در این سیستم وجود دارد.

پکیج ها از نظر سوخت مصرفی

پکیج بوتان از نظر سوخت مصرفی به صورت گازسوز و برقی در بازار مشاهده می شوند‌. مدل های گازسوز به راحتی به سیستم گاز شهری متصل شده و مصرف بسیار پایینی دارند و راندمان آن ها نیز بسیار بالا می باشد. در پکیج های دیواری برقی نیز برای مکان هایی مناسب می باشد که از گاز شهری محروم می باشند. به عنوان مثال در روستاها، مرغ داری ها و گلخانه ها می توان از پکیج بوتان برقی استفاده نمود. پکیج های برقی مزایایی دارند از جمله این که از اکسیژن محیط استفاده نخواهد شد. رسوب کمتری در دستگاه ایجاد می شود و انرژی مصرفی آن تمیز است. در این سیستم هل نیازی به استفاده از دودکش نیست. از ویژگی های مهم آن ها نصب آسان می باشد.

نکات مهم برای انتخاب بهترین پکیج بوتان

هنگام خرید پکیج بوتان و هر برند دیگری این نکات را مد نظر قرار دهید. حتما باید یررسی نمایید که پکیج ها دارای گارانتی باشند. داشتن شمعک دائم نیز از ویژگی های مهم این سیستم ها می باشد و باید مورد نظر قرار دهید. بهترین جنس برای پکیج بوتان و هر برندی استیل ضد زنگ است. میزان مصرف انرژی اهمیت زیادی دارد و باید مصرف بسیار پایینی داشته باشد.

سخن پایانی

در سایت بامین تهویه شما می توانید پکیج بوتان و سایر برندها را مشاهده و بنا بر نیاز خود خریداری نمایید. برای خرید پکیج بوتان و اطلا از قیمت ها می توانید با واحد فروش تماس برقرار کنید. در این مقاله اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار داده ایم.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید